30 jaar ervaring in de financiële branche
Cash Financial Tabloid:
Kansen en visies voor beleggers
Het succes van adverteren zit altijd in de mix. De website cashcow.nl en de e-mailnieuwsbrief cashcow Daily vormen een actuele aanvulling op het magazine cash. De sterke multimediamix print, internet en e-mail zorgt voor het succes! Hiermee beschikken adverteerders over een uniek financieel platform. Naast de vaste onafhankelijke redactie zorgen veel gespecialiseerde en gerenommeerde gastredacteuren en freelancers voor een kwalitatief hoogwaardige invulling van de dagelijkse nieuwsbrief. De website staat in het teken van beursnieuws, beleggingsfondsen, personal finance, vastgoed, institutioneel, vermogensbeheer en advies. Geen massabereik, maar communiceren met de harde kern: de belegger.
Lezersprofiel:
De Telegraaf heeft de hoogste oplage en het grootste bereik van alle landelijk dagbladen. Daarnaast staat De Telegraaf ook nog bekend om het grootste bereik onder zakelijke beslissers. Bij één inschakeling wordt maar liefst 25% van alle beslissers bereikt. Daarbij is op zaterdag de oplage 625.000 exemplaren (bron: De Telegraaf) met een bereik van 2.030.000 lezers.
Voordelen adverteerder:
• Unieke financiële tabloid, geweldig umfeld voor uw boodschap
• De Telegraaf is de grootste en meest gelezen krant van Nederland
• Verspreiding op zaterdag, waardoor de tabloid uitgenomen zal worden en bewaard zal blijven
• Deelname met een advertentie in de tabloid betekent dat u doorgeplaatst zal worden in de regulier uitgave van CASH.
Bekijk Tarievenkaarten van cash Financial Tabloid voor de algemene informatie, advertentietarieven, verschijningsdata, technische gegevens en de aanlever specificaties.
.
Contact:
Ferry Roersma
Managing director
T: +31 (0)85 – 27 34 881
E: f.roersma@3xi.nl
Luc van Kampen
Account Manager
T: +31 (0)85 273 48 82
E: l.vankampen@3xi.nl